fbpx



Hogyan emelj árat és szerezz több vevőt az Árazás-pszichológia segítségével.

play

Az árazás pszichológiája egésznapos workshop
2018.07.05. 09:00-18:00
Budapest

Hogyan adj el magasabb áron, hogy több vevőd legyen, és kerülj ki az árversenyből véglegesen?

Miért tudnak néhányan  sokkal magasabb áron is többet eladni, mint mások?  Miért van az, hogy néha örülnek az emberek ha magas áron vásárolhatnak, néha meg kritizálják ha valamit olcsón vehetnek meg?



Az eladott sütik története..


Egy 12 éves cserkészlány Elisabeth Grinto egy cukorka árulási akció során egymaga 11.200 darab cukrot adott el, ugyanazon az áron mint a többiek. Egy tunéziai  turista bolt tulajdonosa  megtízszerezte  az eladásait  miután megduplázta az árait. Hogy történhetett?  Te sok bevételt a vevőid olcsó árakat akarnak. hogyan sikerülhett nekik? A válasz egyszerű. Ismerték az árazás alapvető pszichológiai törvényeit.  Hogyan lehet emelni az áraidat, növelni az árrésedet úgy, hogy a vevőid még többet vásároljanak?



A 3 legnagyobb, és leggyakoribb hiba  amit valószínűleg te is elkövetsz:

Az ár másolása

"Ha többiek ennyiért adják akkor én..."

​​​​A legtöbb vállalkozó amikor megpróbálja beárazni a termékét vagy szolgáltatását, először körbenéz, hogy mennyiért adják a versenytársai a termékét, és utána ehhez képest határozza meg a saját árát alacsonyabb magasabb vagy azonos értékben.

Miért baj ez? 

Azért, mert fogalma sem lesz róla, hogy valójában mennyit ér az árucikke, akár termék akár szolgáltatás. Egy termék ára mindig szubjektív. Ha az eladó nem tudja, lusta, vagy nem akarja meghatározni, hogy neki milyen áron érné meg eladni, a költségeivel, árrésével, és a befektetett munka értékével  együtt, akkor a vevőkkel sem fogja tudni megértetni, hogy miért kerül pont annyiba a terméke. A véletlen, a szerencse, és a kiszámíthatatlan piaci változások fogják irányítani, hogy mikor mennyit fog eladni, nyerni vagy bukni. És a legtöbben nem ezért vállalkozunk, hogy a szerencse lovagjaiként, mások után loholva dolgozzunk. Ráadásul ha a versenytársak árat változtatnak - egy akció új szereplő stb.  - miatt, akkor   - ha TE is ezt a taktikát követed - , neked is muszáj lesz változtatnod. Azaz semmi kontrollod nem lesz az áraid, és így a bevételed felett. 

Az olcsóság stratégiája

"Ennyiért biztosan megveszik.."

A legtöbb vállalkozó úgy tekint az árra, mint valami akadályra, ami nehezíti a terméke eladását, a vevőre pedig  mint aki csak az árat látja a termékből. Ezért abban a tévhitben él, hogy minél olcsóbban tudja adni, annál többen veszi majd, és annál jobban jár.

Miért baj ez? 

Az olcsóság nem kifizetődő, leszámítva, ha Te egy bivalyerős óriás multi vagy, akinek a legfontosabb célja, hogy megszerezze a legnagyobb piaci rést. Igazából akkor sem az, de hosszútávon ez olyan előnyöket teremthet, amivel később behozhatod a deficitet. De ha te nem ilyen vagy, akkor az olcsóságot, legalacsonyabb árat használni, mint marketingstratégia, rövid és hosszútávon is tönkreteheti a termékedet és a vállalkozásod piacképességét is. Sajnos sokan járnak így, és mire észbe kapnak, már nagyon nehéz változtatni rajta. Az olcsóságra, alacsonyabb árra épülő stratégia többek között:

  1. csökkenti a terméked minőségét/besorolását
  2. tönkreteszi az árrésedet 
  3. emiatt több ügyfélre lesz szükséged,
  4. ami miatt sokkal többet kell értékesítened, és kevesebb időt tudsz a meglévő ügyfeleidre fordítani,  ami csökkenteni fogja a szolgáltatásod / terméked színvonalát

  5.  

Hiteltelenség

"Remélem megveszik"

A legtöbb vállalkozó amikor árazni kezd, hirtelen önértékelési problémákba ütközik, és vagy túl magasan, vagy túl alacsonyan árazza be a termékét. A leggyakrabban egyszerűen nem hisznek a saját termékükben, ezért nem tudják reálisan megítélni az értékét.

Miért baj ez? 

Az ár egyszerűen képes le - és megbénítani az embereket. Az ár, a profithoz és a pénzhez kapcsolódva rengeteg asszociációt, vágyat, félelmet stb. hív elő, és juttat eszünkbe. Ezért gyakran az árazással kötjük össze a sikert, boldogságot, eredményeket stb. Azért tudunk annyira "lebénulni" az árazástól, mert érzelmileg nagyon erősen reagálunk rá. (figyeld csak meg magad, amikor egy kedvenc termékedet leárazzák, vagy összegyűlik a pénzed egy régi álomra). És az érzelmeknek az a tulajdonsága, hogy nagyon nehéz irányítani őket.  Ezért is tartjuk annyia fontosnak az árazást. 

Ha viszont te , akinek az a célja, hogy megvegyék amit kínálsz, nem igazán hiszel tiszta szívedből abbban amit eladsz, akkor hogyan és főleg miért várod el, hogy a vevőd elhiggye, hogy megéri megvennie?

Te fogadnál egy olyan lóra, akinek a gazdája, nem hisz abban, hogy győznek? Szerintem nem. A vásárlói bizalom, és hitelesség Nálad, az eladónál keletkezik. Muszáj hinned a termékedben.


Ismerős?

  • check
    Történt már veled is ilyen?
  • check
    Jártál már te is úgy hogy hasraütöttél amikor áraztál? Esetleg körbenéztél, és utána egy kicsit az átlag alá lőtted az áraidat? Úgy biztosan megveszik?
  • check
    Vagy vannak emlékeid, hogy ülsz az irodádban vagy a nappalidban, és azon gondolkozol , hogy vajon mennyiért kéne adnod a termékedet? Vagy csinálj-e nyitási árakciót?
  • check
    Vagy te is elgondolkodtál már, hogy vajon tényleg elég jó e a szolgáltatásod? Vajon tetszeni fog a piacnak? Az ügyfeleidnek?


   Ha igen akkor...

  • Itt az ideje, hogy továbblépj!
  • Hagyd abba az árrésed, és az értékesítési lehetőségeid elpazarlását.
  • Vess véget a szerencselovag életnek, és a kiszolgáltatottságnak.
  • Lépj ki az árháborúból, ahol csak vesztesek vannak, mert az árháború győztese is csak veszteni tud, a legalacsonyabb árral.
  • Felejtsd el az áron való örlődést, és bosszankodást, és helyette ismerj meg egy olyan rendszert, ami igazán működik, kortól és időtől függetlenül, mert az emberi pszichológiai általános sajátságain alapul.
  • Tanuld meg a módszert, amit a legsikeresebb vállalkozók is használnak. Dann Kenneddy, Eben Pagan, Tony robbins stb.

megoldás:

Árazás pszichológia workshop vállalkozóknak
2018.07.05. 09:00-18:00
Budapest, belváros

Hogyan adj el magasabb áron, hogy több vevőd legyen, és kerülj ki az árversenyből véglegesen?

Miért érdemes eljönnöm az
Árazás-pszichológia egész napos workshopra?

Többszörösen megtérül.

Egy olyan módszert és rendszert tanulhatsz meg, amivel hosszútávon tudod sokkal de sokkal nyereségesebbé tenni az üzleti eredményeidet. Ez nem egy aktuális trend vagy mindent megoldó megoldást kínáló technika, hanem egy olyan, az általános emberi gondolkodáson alapuló reklámpszichológiai, kommunikációs és neurotudományosan igazolt háttértudás, ami soha nem fog "kimenni a divatból", ameddig az emberek az agyukat használják a gondolkodáshoz. Szerintem ez még így lesz egy ideig.

Megelőzöd a versenytársaidat.

Azonnali versenyelőnyre teszel szert a versenytársaiddal szemben. A legtöbb vállalkozás nem fordít elég figyelmet az üzleti kommunikációjára. És még aki figyel is rá, azok közül is nagyon kevesen gondolják végig a kommunikációjuk üzleti pszichológiai alapjait. Még kevesebben használják az agykutatási eredményeket tudását. 

Nagyobb profit és jövedelmezőség.

Az egésznapos workshopon meg fogod tanulni, hogy miért nem az árak alapján döntenek és vásárolnak az emberek, honnan ered ez a gondolkodásmód, és hogyan kell a profitodat úgy kommunikálni, hogy a vásálóid is a lehetős legnagyobb profitot akarják neked.

Piaci előny és behozhatatlan háttértudás.

Ha Te ezt megismered és elkezded használni, garantálom, hogy soha többé nem fogsz már úgy gondolkodni az áraidról ahogy addig. Hanem sokkal, de sokkal határozottabb, eredményesebb leszel, mert érteni fogod az árverseny, és az árakról való döntés fantasztikusan, hatékony, eredményes, és sikeres módszerét.


Mit veszítesz, ha nem jössz el az Árazás-pszichológia egész napos workshopra?

Többszörösen veszthetsz a profitodon.

Továbbra sem fogod tudni, és pontosan érteni, hogy milyen pszichológiai folyamatok mennek végbe a vevőid fejében vásárlás közben. Továbbra is hol innen, hol onnan kapott információk, és kétes megbízhatóságú anyagok alapján kell majd döntened, hogy milyen ár fog  tetszeni a vevőidnek, vagy továbbra is véletlenszerűen fogsz árazni, ami vagy bejön vagy nem.

Nem szerzel háttértudást, marad a szorongató verseny

Továbbra is maradsz a régi módszereknél, továbbra is fontos, és elhagyhatatlan része lesz a vállalkozásodnak a folyamatos aggódás az áraidon, és az állandó küzdelem az árversennyel.

A versenytársaid szereznek piaci előnyt.

A legjobb esetben is "csak" le fogsz maradni egy nagyon hasznos tudásról a vevőid döntéseivel, vásárlási hajlandóságával kapcsolatban. A rosszabbik eset, hogy legalább egy versenytársad ott lesz a tréningen, és ő már akár másnap elkezdi használni az árazás-pszichológiai tudását, amivel sokkal könnyebben fog "lenyomni" téged a piacon.

Továbbra is a gazdasági értéken árazol, alacsony profittal.

Maradsz a régi módszereknél, és az áraidat továbbra is a fizikai paraméterek, funkciók, és pénzügyi érték alapján számlázod, kisebb profittal, kevesebb önbizalommal, és több munkával.


Mit fogok megtanulni ha eljövök a tréningre?

Hogyan változtasd meg a saját és a vevőid gondolkodását az áraidról?

Ismerd meg, hogy hogyan tudsz az áraidról, mint pozitív marketingeszköz gondolkodni, és szűntesd meg a vevőid félelmeit az áraiddal kapcsolatban. Hozz létre várakozást az áraid kifizetésével kapcsolatban.

Hogyan hozza létre  vásárló agy az olcsó és drága kategóriákat és hogyan befolyásold 3 egyszerű módszerrel? 

Megismerheted, hogy milyen neuropszichológiai folyamatok és érzelmek miatt tartunk drágának vagy olcsónak valamit, és hogyan tudod a te javadra fordítani ezeket a folyamatokat, hogy többet vásároljanak tőled, és jobban megbízzanad benned.

Hogyan működik az agy az árak észlelésekor és hogyan lehet ezt 2 egyszerű trükkel a Te előnyödre fordítani?

Miért fontos az első információ amit a vevőid látnak az áraidból, és hogyan dolgozza fel az agyad, és hogyan hozz létre az agyad referencia pontot, és érzelmi kötődést a termékedhez az első információ alapján?

Hogyan prezentáld az áraidat, hogy a lehető legtöbb és legjobb minőségű vevőt tud megszerezni?

Miért érdemes kevesebb vevőre koncentrálnod, és hogyan tudod úgy prezentálni az áraidat, hogy többet keress velük, mint ha nagy tömegre koncentrálnál?

Mi az az 1 eset amikor az ingyenesség kifizetődő és növelheti a profitodat?

Hogyan tudod kiszámolni az ingyenesség költségét, és hogyan tudod ezt értéknövelő tényezőként feltárni a vevőidnek, hogy pozitív üzenetként érzékeljék a termékeddel / szolgáltatásoddal kapcsolatban?

Hogyan válaszd ki a 4 árazási stratégia közül azt, amelyik a leginkább paszol az üzletedhez, és  ami a legtöbb bevételt termeli?

Hogyan függ össze az elkérhető ár és a szolgáltatásod/ terméked érzékelt értéke és minősége? Milyen hozzáadott értéküzenetet kell kommunikálnod, hogy magasabb árakon is könnyen tudj eladni? A 4 termékárazási stratégia közül melyiket érdemes a Te terméked / szolgáltatásod esetében használnod a maximális haszon elérése érdekében?

Az árazás mögötti félelmek felismerése és megszűntetése.

Hogyan tudod az előnyöde fordítani az árakkal kapcsolatos szorongást, és miért jó neked, hogy a legtöbben félnek a magas áraktól?

Hogyan találd meg a te üzleted egyedi előnyeit, és hogyan építsd be ezeket az áraidba, hogy  extra bevételt termeljenek neked?

Mi az a fordított gondolkodás az árazásban, és hogyan válthatod  az üzleti előnyeidet profittá, és bizalomépítő eszközzé az ügyfeleid szemében?


Mit nem fogsz használni ha kihagyod?

A vevőid gondolkodását továbbra is a szerencse fogja irányítani.

Az áraidat továbbra is, mint akadályt fogod kezelni, és a vevőid gondolkodását továbbra is a szerencse, az időjárás  és a napi menü cukor mennyisége fogja irányítani (több cukor, jobb kedv, több költés).

Továbbra sem fogod tudni befolyásolni, hogy mit tartanak drágának vagy olcsónak a vásárlóid.

A vevőid továbbra is a tőled független korábbi tapasztalataik alapján fognak megítélni. Ha előtted becsapták őket, akkor te is egy csalóként fogod kezdeni náluk. Ha jó tapasztalatuk volt akkor mázlid lesz. De hogy melyik fog megtörténni, azt nem fogod tudni továbbra sem befolyásolni.

Továbbra is "nagy varázslat" marad, hogy mit észlelnek először a vásárlóid,  amikor meglátják az áraidat.

Marad továbbra is  a remény és a ima, hogy jól döntöttél, amikor a legutóbbi letöltött "csodasablon" alapján írtad meg az ajánlatod, vagy az értékesítési tölcséred. 

A prezentációd továbbra is mindenkinek szól,  még azoknak is akikre nincs szükséged, vagy csak alkudoznak és  reklamálnak.

Nehezebben fogod megtalálni a fókuszt, és ha meglesz, akkor jön majd a neheze, hogy hogyan beszélj hozzájuk, hogy  a legjobb minőségű és fizető ügyfelket találd meg.

Továbbra is stratégia nélkül fogod használni az ingyenességet, ami veszteséget fog termelni.

Az ingyenes akcióidat félre fogják érteni a vevőid, és sokalni fogják a "rendes áraidat",  és a szuper ingyenes "promo " lehetőségek is csak részlegesen vagy egyáltalán nem fognak megtérülni, csak kifárasztani.

Össze - vissza fogsz kutakodni a google-on, hogy mi lehet ez a 4 árazási stratégia, és hogyan kell használni.

Az áraid és a termékeid közötti 4 féle kapcsolódási pontot nem fogod tudni helyesen használni. Helyette maradni fog a klaszikus közgazdasági értéken alapuló árazás és számolás.

Továbbra sem fogod tudni tudatosan kezelni az árazáshoz kapcsolódó érzelmeket.

Az áraid által kiváltott pozitív és negatív érzelmeket továbbra sem fogod ismerni. Továbbra is csak találgatni fogsz, hogy a hátad mögött milyen a megítélése a vásárlóid körében az árpolitikádnak.

Az egyediségedet, és unikum képességeidet, tulajdonságaidat csak az értékesítés és a  vásárlás után fogod tudni megismertetni a vásárlóiddal.

Nem lesz a birtokodba az a technika , amivel az egyediségedet extra profittá teheted, és csak azok fogják megismerni akik már megvették a termékedet / szolgáltatásaidat. 


Hogyan fog kinézni a tréning, és hogyan fogom tudni használni a tanultakat?

A jelentkezés után rögtön indul a felkészülés, már a workshop előtt

A jelentkezésed után kapni fogsz egy útmutatót a felkészüléshez, és az első lépések leírását. És megkapod a teljes program tervét, időrenddel. 

Lépésről - lépésre útmutatót kapsz a kezedbe a workshopon

Személyre szabjuk a Te cégedre a tanultakat, konkrét árakat csinálunk, árazási rendszert mutatok be neked lépésről lépésre.

Bevált, kipróbált módszereket és tanácsokat kapsz

Tudományosan bizonyított, többszörösen kipróbált, példákkal illusztrált módszereket és útmutatókat kapsz.

Puskád lesz a mindennapi árakhoz és pénzügyekhez.

Lépésről lépésre útmutatókat, kapsz, később is kérdezhetsz, ha elakadsz nem lesz más dolgod, csak elővenni az útmutatókat.


Mi lesz a fejedben, ha nem jössz el
a workshopra?

Nem lesz maradandó élmény, nem fogja meg senki a kezedet, és indít el a céljaid felé.

Marad a google, és az ömleszett tudás.

Semmilyen útmutatót nem kapsz
a kezedbe.

Egy nagy energia befektetést igénylő, de utána sokszorosan megtérülő rendszert nem  építesz meg.

Tanácsok lesznek, csak kérdés, hogy kitől, és milyenek

Tanácsadókból Dunát lehet rekeszteni ugye. Még akkro is adnak tanácsot amikor már nem kell. De ezek sokszor többet ártanak, mint használnak. Nem tudod kik ők, bízhatsz e bennünk, nincs garancia, és általában dobozolt tudást kapsz tőlük, azaz mindenkire érvényes, általános igazságokat. Ha ez kell, akkor ne gyere.

Ha szerencséd lesz és ügyes vagy, enélkül is sikeres leszel, csak sokkal több idő alatt és sokkal több veszteséggel.

Ha ügyes vagy, és kitartó  és jó dolgot árulsz,  akkor valószínűleg enélkül is sikeres leszel. De sokkal több idődbe fog kerülni, és többet fogsz "szívni", több lesz a költséged, és többet fogsz stresszelni.

Mi lesz ha nem fog tetszeni, vagy nem tudom használni, esetleg ki lehet próbálni, mielőtt befizetem a díját?

1.
A legfontosabb. Ha nem tetszik, nyugodtan visszakérheted a pénzedet.
Mert:

60 NAPOS
KÉRDÉS NÉLKÜLI 
 PÉNZVISSZAFIZETÉSI GARANCIÁT ADOK!


Tudom, hogy milyen nehéz meghozni egy pénzügyi döntést, én is sokszor voltam így. Megéri? Betartja amit ígér? Jó lesz? Nem fogok csalódni? Tudom, ez így normális. Ebben szeretnék segíteni neked, azzal, hogy nullára csökkentem a kockázatodat. Azaz kockázat nélkül jöhetsz el a programomra, mert 100 %-ban visszaadom a pénzedet, ha a programom után úgy érzed, hogy nem azt kaptad amit ígértem. Számomra nagyon fontos, hogy elégedett legyél. Nagyon sokat dolgoztam ezen a programon, rengeteg tudást ,tapasztalatot tettem bele, szívvel lélekkel dolgoztam rajta, hogy minden szempontból azt kapd amit ígérek. Tudom, hogy nagyon klassz a program, és eddig minden résztvevő elégedett volt vele. De ha Neked nem fog tetszeni, kérdés nélkül vissza fogom adni a pénzedet. 

2.
A módszert mindenki tudja használni, aki emberekkel foglalkozik, vagy embereknek ad el. 12 éves neuropszichológusi, marketing és üzleti tanácsadói gyakorlat, tudás, és rengeteg tudományos bizonyíték, és üzleti eredmény bizonyítja, hogy jól működik a módszer. Ha mégis elakadnál, vagy úgy éreznéd, hogy nálad nem, akkor biztos lehetsz benne, hogy segíteni fogunk, hogy nálad is megtaláljuk az elakadás okát. Nem foglak egyedül hagyni. Légy nyugodt. Azt akarom, hogy sikered legyen. Mert nekem ez öröm, ha neked sikerül.

Ha úgy érzed, hogy még ez sem győzött vagy nyugtatott meg, akkor tölsd le az ebook-ot, amiben bemutatom az alapokat az Árazás pszichológiájáról.


Ki fogja tartani a workshopot?

Földi Miklós Dániel

Reklám- és neuropszichológus, neuromarketing szakértő

Miklós több mint 10 éve foglalkozik mikro- kis- és középvállalkozások marketing és értékesítési fejlesztésével. Szakterülete a neuromarketing és  a reklámpszichológiai alapelvek átültetése és megismertetése a magyarországi vállalkozói kultúrával és vállalkozókkal.

"Általában minden simán megy amíg nem kerül szóba az ár. Miért? Azért mert azt gondolják, hogy az áron múlik a sikerük, a bevételük, a szerencséjük. Tele vagyunk félelmekkel szorongásokkal az árakkal kapcsolatban, miközben nem vesszük észre, hogy milyen sokszor hozunk döntéseket az ártól függetlenül, milyen sok mindent veszünk meg magas áron, és milyen sokszor nem veszünk meg valamit csak azért mert olcsó.  Mondd el nekem az áraidat, és én megmondom, hogy mennyire hiszel magadban és a vállalkozásod sikereiben. Mondd el nekem, hogy milyen áron vásárolsz magadnak, és megmondom, hogy miért tartod távol magadtól az ideális vevőidet."

Miért tartok tréninget az árazás  pszichológiájáról?

1

Neuropszichológusként tudom milyen fontos, hogy értsd, hogyan működik az agy.

Évekig foglalkoztam neuropszichológusként az agy kutatásával és szokásaival, miközben abból éltem, hogy üzleti  és céges tréningeket tartottam. És megtapasztalatam először magamon azután a tréningjeim résztvevőin, majd az ügyfeleimen, hogy milyen drasztikus változást okoz, ha megérted az agyad működését.  Rengeteg dolgot megértesz a múlt történéseiből, és sokkal jobban tudsz előre tervezni. Mert az agy bizonyos értelemben nagyon kiszámítható módon működik. És én szeretném, ha te is megismernéd ezeket az elveket, mert minél többen ismerjük, annál többen leszünk hatékonyabbak, sikeresebbek, és annál jobban fogjuk érteni egymást. Meg fogod látni, hogy milyen egyszerű és nagyszerű tudásról van szó. És szeretném, hogy te is megismerd ezeket.

2

Vállalkozóként tudom, hogy milyen előnyt jelent ez a háttértudás.

12 évvel ezelőtt kezdtem el vállalkozni, és az első években az öszes hibát elkövettem, /szerintem nem hagytam ki semmit :-)/. Jó néhányszor tönkre is mentem. Tudom, hogy nekünk vállalkozóknak, és üzletembereknek mennyire fontos, hogy  megértsük a vállalkozás és az üzleti élet pszichológiai hátterét. A legsikeresebb üzleti partnereim és mentoraim mind remek pszichológiai érzékekkel, és emberismerettel megáldott és tanult emberek voltak. Abban a pillanatban, ahogyan megértettem, hogy a pszichológia több, mint betegségek gyógyítása, és valamilyen bölcsészeknek való beszélgetés (igen, nekem pszichológusként is meg kellett ezt értenem!!), megváltozott az üzleti gondolkodásom és az üzleti lehetőségeim is. Egyre több sikerem lett, és egyre tudatosabban kezdtem el építeni a vállalkozásomat. És ezt szeretném neked is átadni. Nézz körbe a világban, nem nehéz észrevenni, hogy egyre többen oktatják ezt, bár nem mindig rendelkeznek az ehhez szükséges pszichológiai háttértudással. Nekem szerencsére pszichológusként és vállalkozóként is volt szerencsém ezt a tudást megszerezni, és most szeretném ezt továbbadni (és persze értékesíteni).  

3

Reklámszakemberként és üzleti trénerként tudom, hogy milyen kevés a használható tudást adó képzés.

Ne értsd félre. Nagyon sok jószándékú, és jó tudású "tanító és tanácsadó" dolgozik a piacon, aki a legjobb szándékkal oktat. De sajnos nagyon kevesen vannak, akik az oktatáson kívűl arra is figyelnek, hogy amit tanítanak azt Te fel is tudd használni. Mert valljuk be, hogy még egy klassz élményt adó tréning is a legtöbbször csak emlék marad pár hét múlva, esetleg egy-két jó gondolat megmarad belőle (és akkor az már nagyon jó).  A legtöbben nem tudják átültetni a gyakorlatba az ott tanultakat.

Neuropszichológusként pontosan tudom, hogy miért van ez. Mert nem a Te agyad nyelvén kommunikálják a tudást és az információkat. Az érzékszervi kommunikáción át, a tanulási kereteken keresztül, helyzetfüggő tanuláson át és a neurokommunikációs törvényeken keresztül úgy építettem fel a programjaimat és konzultációimat, hogy ne mindenkihez szóljon, hanem a Te agyadhoz, és személyiségedhez, és a tréningem résztvevőinek az igényeihez. Mert nagyon bosszantott már, hogy a sok hatástalan tréning és oktatás kezdte már "kiölni" a motivációt belőled is, hiszen "még egy unalmas tréning vagy ppt előadás? stb. miatt már szinte mindenki negatív tapasztalatokat szerzett a személytelen tréningekről és workshopokról.  

 Ezért is készítettem a programjaimat a legújabb neurotudományos és neurokommunikációs módszerek figyelembevételével.

Mit gondolsz most? Benevezel? Van kedved befektetni magadba és az áraidba, hogy többet, elégedettebben, és magabiztosabban keress? Ha igen akkor jelentkezz!

Az Árazás  pszichológiája workshop vállalkozóknak
2018.07.05. 09:00-18:00
Budapest, belváros

Hogyan adj el magasabb áron, hogy több vevőd legyen, és kerülj ki az árversenyből véglegesen?

Hogyan tudok jelentkezni?

Hogyan  és hol tudom kifizetni a workshop díját?

Mit tartalmaz a workshopdíja?

Mi történik ha meggondolom magam vagy nem tetszik?

Mennyire biztonságos kártyával fizetni?

Mi történik miután regisztráltam?

Lehet másokat is hozni?

2009-2018 Földi Miklós Dániel - minden jog fenntartva    Adatkezelési szabályzat |  Általános szerződési feltételek