fbpx

ÁRAZÁS-PSZICHOLÓGIA VÁLLALKOZÁSOKNAK



 GYERE ÉS RAKJ RENDET A FEJEDBEN , ISMERD MEG A VEVŐID GONDOLATAIT, ÉS LEGYÉL SZERELMES A  NAGY PROFITTARTALMÚ ÁRAZÁSBA!

Sok pénz ingyen? Kéred?


  Egy 12 éves cserkészlány Elisabeth Grinto egy cukorka árulási akció során egymaga 11.200 darab cukrot adott el, ugyanazon az áron mint a többiek. Egy tunéziai  turista bolt tulajdonosa  megtízszerezte  az eladásait  miután megduplázta az árait. Hogy van ez?  Te sok bevételt a vevőid olcsó árakat akarnak. Biztos? Hogy csinálták? A válasz egyszerű. Ismerték az árazás alapvető pszichológiai törvényeit.  Hogyan lehet emelni az áraidat, növelni az árrésedet úgy, hogy a vevőid még többet vásároljanak?

KIVÁNCSI VAGY, HOGY HOGYAN TUDNÁL TE IS ÁRAT EMELNI ÉS TÖBBET ELADNI? KIVÁNCSI VAGY, HOGY MI ÉL AZ EMBEREK FEJÉBEN AZ ÁRAIDRÓL


AKKOR GYERE EL, ÉS PRÓBÁLD KI INGYEN, HOGY MILYEN HASZNOS HA BELELÁTSZ A VEVŐID FEJÉBE EGY REKLÁM-PSZICHOLÓGUS ÉS NEUROMARKETING SZAKEMBER SEGÍTSÉGÉVEL. 

AZ ÁRAZÁS PSZICHOLÓGIÁJA VÁLLALKOZÓKNAK

JELENTKEZZ MOST INGYEN ÉS ADJ EL TE IS TÖBBET, TÖBB PROFITTAL ÉS MAGASABB ÁRAKON.

Téma:

  • Mi él a vásárlóid fejében az árakról?
  • Miért olyan fontos az ár az embereknek?
  • Milyen hiedelmek húzódnak meg a magas ár és az olcsóság mögött?  

Átfogó betekintő képet fogsz kapni az árazás alapvető pszichológiai stratégiáiról, a hatékony áremelés és árakciók módszereiről, és még sok minden másról.

  • Az ár, mint motiváció
  • Mit gondolnak a vevőid a profitodról?
  • Ár és érzelmek kapcsolata, hogyan válts ki pozitív érzelmeket az áraiddal?
  • Hogyan változtasd meg a vevőid gondolkodásmódját az áraidról?
  • Miért fáj a pénzköltés, és hogyan szüntesd meg és alakítsd át kellemes élménnyé?
  • Mit lát a vevőd agya az árból?
  • Az árélmény pszichológiája - hogyan tedd élménnyé az áraidat?
  • Hogyan változtasd meg a saját gondolkodásmódod vállalkozóként az áraidról?

Ki tartja az előadást?

Földi Miklós Dániel

Reklám- és vállalkozáspszichológus, neuromarketing szakértő

Miklós több mint 10 éve foglalkozik mikro- kis- és középvállalkozások marketing és értékesítési fejlesztésével. Szakterülete a neuromarketing és  a reklámpszichológiai alapelvek átültetése és megismertetése a magyarországi vállalkozói kultúrával és vállalkozókkal.

"Általában minden simán megy amíg nem kerül szóba az ár. Miért? Azért mert azt gondolják, hogy az áron múlik a sikerük, a bevételük, a szerencséjük. Tele vagyunk félelmekkel szorongásokkal az árakkal kapcsolatban, miközben nem vesszük észre, hogy milyen sokszor hozunk döntéseket az ártól függetlenül, milyen sok mindent veszünk meg magas áron, és milyen sokszor nem veszünk meg valamit csak azért mert olcsó.  Mondd el nekem az áraidat, és én megmondom, hogy mennyire hiszel magadban és a vállalkozásod sikereiben. Mondd el nekem, hogy milyen áron vásárolsz magadnak, és megmondom, hogy miért tartod távol magadtól az ideális vevőidet."


Ne hagyd ki ezt az exkluzív lehetőséget. Jelentkezz most ingyen.

KEZDD EZZEL!
Sikeres vállalkozás 7 lépésben

Töltsd le ingyen, és olvasd el még ma.
Egy egyszerű, de annál hasznosabb összefoglaló Michael Gerber modelljéről, ami már többezer vállalkozásnak segített növekedni.
 Az ebook Michael Gerber könyve alapján készült, Földi Miklós Dániel szerkesztésében
Adataidat biztonságba ntudhatod, soha nem küldök semmi olyat amit ne makarsz, és bérmikor le tudsz iratkozni leveleimről. De annak örülnék, ha maradnál:-)
close-link
Jöjjön el a te tréninged!
Mondd el nekem, hogy mit szeretnél, de először add meg az adataidat, hogy felvegyem veled a kapcsolatot.
ELKÜLDÖM
close-link
Még nincs időpontja a következő tréningünknek
Értesítsünk ha indul tréningünk?
Ha igen, kérlek add meg az email címedet.
 Naprakész leszek
close-link