Recent Posts / View All Posts

A racionális döntés ritkább, mint gondolnánk |Forbes

| Uncategorized | No Comments
Évszázadokon át tartotta magát a nézet, hogy döntéseinket logikus érvek és ellenérvek mentén hozzuk. Az, hogy mennyire nem így van, a 70-es években kezdett nyilvánvalóvá válni. Agyunk folyamatosan próbál megbirkózni...
foldi miklos daniel brut hatas neuromarketing

A Brut-hatás – Az orrunknál fogva vezetnek?

| marketing, neuromarketing | No Comments
Tudtad, hogy a szaglásunk fontos részét képezik a memóriánknak? Az illatok alapján vagyunk képesek a legkönnyebb és leggyorsabban felidézni automatikusan nagyon régi emlékeket. Elolvasom a cikket a Piac és Profit...
Asztaltársaság neuromarketing Foldi miklosdaniel

Az Asztaltársaság vendége voltam

| Uncategorized | No Comments
Mi jellemzi a modern, sikeres céges kommunikációt? Hogy működik a hirdetés pszichológiája? Az Asztaltársaság vendégei többek között ezekre a kérdésekre is keresik a választ. Urbán Zsolt, a Magyar Reklámszövetség elnöke...
a reklam korszakai

A reklámipar korszakai

| értékesítés, marketing | No Comments
Ma már reklám nélkül nemigen lehet sikeres egyetlen vállalkozás sem, ez az iparág azonban sok cégvezető szemében még mindig kissé misztikus homályba burkolózik. Ha meg akarjuk érteni a reklámipar jelenlegi...