Földi Miklós Dániel

Neuro- és reklámpszichológus, üzleti tréner, neurokommunikációs szakember

 Miklós több mint tízéves üzleti és szakmai tapasztalattal rendelkezik a reklám, értékesítés és a neurokommunikáció  területén. Kutatói területe a neuromarketing, neurotudományok, döntéshozatal, üzleti pszichológia és önismeret, befolyásolás a munkában. Saját média- és tréningcégét vezeti sikeresen. Ügyfelei egyaránt nagyvállalatok és  kis- és középvállalkozások.
Szakterületek, és kompetenciák
  • Neuropszichológia
  • Viselkedés közgazdaságtan
  • Marketing és értékesítés
  • Neurokommunikáció
  • Digitális marketing
  • Üzleti pszichológia
  • Piackutatás
  • Reklámkutatás

Üdvözöllek!


Földi Miklós Dániel vagyok. 14 évvel ezelőtt indítottam el az első üzleti pszichológiai és neurokommunikációs vállalkozásomat, miután több évig dolgoztam aktívan neuropszichológusként. Ehhez alaposan meg kellett tanulnom az  emberi viselkedés neurológiai alapjait, a döntéseink, érzelmeink, észlelésünk  működését, és ezek befolyásolását. Trénerként és tanácsadóként dolgoztam, mivel ezzel tudtam megfelelő egzisztenciát biztosítani magamnak, de mellette úgynevezett neurorehabilitációs osztályokon dolgoztam. Ide olyan emberek kerülnek, akiknek betegség vagy sérülés következtében megsérül az idegrendszerük, és az agyműködésük. Egy neuropszichológus feladata, hogy az orvosokkal együttműködve, feltérképezze,hogy mi sérült megpontosan, és hogyan lehet helyreállítani, hogy újra megfelelően működjön az agy.  Gondolom, nem foglak meglepni, ha elárulom, hogy bizony ez sokszor nagyon nehéz feladat. Ezt tesztekkel, néha műszerekkel, gyakorlatokkal, és speciális kommunikációs gyakorlatokkal lehet elvégezni. A több éves terápiás és kutató munka alatt megértettem néhány  nagyon fontos törvényt agyunk működésével kapcsolatban:

  1. Az agyunk érzelmi alapon hoz döntéseket, és ezek igazolásához használja fel a racionális gondolkodásunkat.
  2. Érzékszerveinkkel csak azokat a dolgokat érzékeljük, amelyek megfelelnek az elvárásainknak.
  3. A döntéseinket, elvárásainkat, és kommunikációnkat  befolyásoló agyi, érzelmi, és gondolkodási mintáinkat gyakran egyáltalán nem ismerjük.
  4. A klasszikus pszichológiai, gazdasági és kommunikációs elméletek nem tudják jól leírni ezeknek a működését
  5. Emiatt  gyakran bizonytalanok vagyunk, hogy hogyan kommunikáljunk, vagy hozzunk jó döntéseket. 

És úgy döntöttem, hogy ez így nincs jól!

Ezért elkezdtem fokozatosan felhasználni a neuropszichológusi munkámból származó információkat és tudásomat a trénerei és tanácsadói munkámban. És az eredmény elképesztő lett. A tréningjeim, programjaim, és tanácsadásaim eredményessége megdpulázódott. Az ügyfeleim sokkal elégedettebbé, és érdeklődőbbé váltak, gyorsabban kezdtünk haladni a problémák, és feladatok megoldásában, üzletfejlesztésben. Annyira sikeressé vált a módszerem, hogy 6 évvel ezelőtt teljesen abbahagytam a klinikai munkát, és  100 %-ban az üzleti feladatokra kezdtem koncentrálni. Így alapítottam meg a neurokommunikációs ügynökségemet, és üzleti pszichológiai akadémiámat.

Légy céltudatos! Légy öntudatos!

Több év neurokommunikációs tanácsadói és tréneri munkával a hátam mögött, már bátran kijelentem, hogy a a célom, hogy minél több emberhez jusson el  az üzleti pszichológiai és neurokommunikációs tudás és módszerek, és tegye hatékonyabbá, boldogabbá, és eredményesebbé minél több magánember, vezető, munkatárs és szervezet működésést.

Neurobusiness és üzleti akadémia

Víziónk

Megtanítani az üzleti és magánéletben  is könnyen, gyorsan, és eredményesen használható  üzleti pszichológiai és neurokommunikációs tudást és  módszereket minél több magyar üzletembernek, vállalkozónak és üzletileg fejlődni kívánó magánszélynek és szervezetnek.